Delhi Part 3 - Reisverslag uit Delhi, India van Olie&Sonja - WaarBenJij.nu Delhi Part 3 - Reisverslag uit Delhi, India van Olie&Sonja - WaarBenJij.nu

Delhi Part 3

Door: Oha en Sonja

Blijf op de hoogte en volg Olie&Sonja

31 Oktober 2012 | India, Delhi

Hallo allemaal,
Het is wel lastig met al die foto's .....In ieder geval alle foto's staan bij onze vorige verslag. Dus kijk en geniet. En excuus voor alle taalfouten, lastig om tussendoor en praten en typen en nadenken etc. Ik ben al blij dat we tussen de bedrijven door nog tijd heb om verslagen te schrijven.

Het is inmiddels bijna 19.00 uur hier. We maken hier veel vrienden. Net kwamen we onze gids van gisteren tegen en moeder zit nu met haar te kletsen. Net daarvoor kwam onze chauffeur van gisteren binnen , hij kwam wat mensen brengen. Dus konden we gelijk een en ander met elkaar afstemmen, want komende 4 dagen hebben we een andere chauffeur. Want de chauffeur van gisteren gaat mijn saris's ophalen i de winkel, terwijl we nog in Jaipur zijn. Op 5 november komen we terug naar Delhi en zien we elkaar weer en dan krijg ik mijn sari's.

De city tour van vandaag is echt indrukwekkend. Mooie stad en mooie mensen. O ja , we hebben vandaag ook gebruik gemaakt van V.I.P. wc. Bij de bezienswaardigheden heb je wc's en men betaalt 2 RS voor. Maar voor 10 RS heb je V.I.P. Wat houdt het in: je staat niet in de rij en je krijgt wc papier. Het is echt ongewoon om te zien, maar wederom gaan de deuren weer voor ons open, zelfs in VIP wc.
Voor de rest van de tour verwijzen we naar onze foto's bij vorige verslag.

Morgen vroeg vertrekken we naar Agra, het is ongeveer 5 uur rijden van Delhi. En na aankomst gaan we direct op stap. Dus we weten niet of we morgen er aan toe komen om verslagje te doen.
Tot later allemaal.
Groeten uit Delhi