Laatste dag in Dubai , laatste dag van onze reis - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Olie&Sonja - WaarBenJij.nu Laatste dag in Dubai , laatste dag van onze reis - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Olie&Sonja - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Dubai , laatste dag van onze reis

Door: Sonja en Olha

Blijf op de hoogte en volg Olie&Sonja

08 November 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Salam Aleikum,

Onze hotel is heel goed en mensen zijn vriendelijk. Er zijn heel veel Russen en Olha kan iedereen goed verstaan. Sonja kan ook veel mensen verstaan omdat veel medewerkers uit India afkomstig zijn. Dus geen enkel probleem met communicatie.

Onze tweede dag in Dubai, en ook alle laatste dag van onze reis. Vandaag hebben we veel gedaan: city tour in de ochtend , even zonnen en daarna Desert Tour.

City tour was goed, maar we zijn 1 uur later opgehaald , waardoor onze hele planning moest aangepast worden. We hebben onze city tour niet kunnen afmaken en met de taxi naar onze hotel vertrokken. Anders waren we niet op tijd voor onze Desert Tour. Het was best jammer, maar we moesten toch kiezen. Mocht je city tour willen doen, regel een individuele tour. Taxi's zijn hier goedkoper dan in NL. Met de metro kom je ook overal en is niet duur.

Woestijn is echt prachtig en deze uitje is zeker aan te bevelen. Prachtig.

Bedankt allemaal
Groetjes Olha en Sonja