Onderweg naar Jaaipur - Reisverslag uit Jaipur, India van Olie&Sonja - WaarBenJij.nu Onderweg naar Jaaipur - Reisverslag uit Jaipur, India van Olie&Sonja - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Jaaipur

Door: Sonja en Olha

Blijf op de hoogte en volg Olie&Sonja

01 November 2012 | India, Jaipur

Vanmorgen was onze chauffeur in de war door OLha. Olha dacht nm dat we naar Ara gingen, maar volgens het programma gingen we naar Jaipur. Nou dan gaan we toch nar Jaipur. "Als we er toch zijn..."hahahahha

Nou, we zijn in Jaipur. Van de ene chaos naar de andere. Andere stand zelfde chaos. Na ongeveer 7,5 uur reizen waren we in one hotel gearriveerd. Onze kamer had een hele nare uitzicht . We hebben gevraagd om een andere kamer voor ons te regelen en dat is mogelijk. Alleen we krijgen 1 grote bed ipv 2. natuurlijk geen probleem voor ons. En voor de rest hele aardige mensen.

Nu zitten we heerlijk in de tuin van onze hotel lekker bij te komen.

Onderweg hebben we heel veel gezin.Foto's weergeven wat we onderweg hebben gezien.
Vanavond gaan we naar één of andere show. Nog een 1 uur rijden va onze hotel, geen enkel probleem voor deze globetrotters.

Tot morgen allemaal.

• 02 November 2012 - 02:56