Jaipur: Pink City - Reisverslag uit Jaipur, India van Olie&Sonja - WaarBenJij.nu Jaipur: Pink City - Reisverslag uit Jaipur, India van Olie&Sonja - WaarBenJij.nu

Jaipur: Pink City

Door: Sonja en Olha

Blijf op de hoogte en volg Olie&Sonja

02 November 2012 | India, Jaipur

Vandaag hebben we city tour door Jaipur gehad. Jaipur is erg toeristisch , de meeste mensen leven van toerisme hier en het betekend : BETALEN VOOR ALLES. Maar je bent er zelf ook bij...
Jaipur is een monumenten stad : Amber Fort ( zie foto) , Paleis der Winden, City Hall met astrologische uitvindingen en zo.

Om Amber Fort te bezichtigen moet je ver omhoog lopen of op de rug van olifant. Voor het eerst in onze leven hebben we vanmorgen op de rig van olifant gezeten, wat een geweldige ervaring. Olha had in het begin last van hoogtevrees , maar moeders heeft echter nergens last van en is nergens bang voor.Maar goed we zijn goed terecht gekomen.

Amber Fort is echt de moeite waard is om te zien, op sommige plekken net een doolhof met geheime gangen, maar gelukkig hebben we onze gids bij ons.

We hebben onze reis bij NRV geboekt. Het is goed geregeld met de gidsen en met chauffeur. Alleen hebben we geen zwembad ,terwijl dit aan ons is vertelt. Maar ach ja, we blijven genieten.

Morgen ochtend vertrekken we naar Agra: city of Taj Mahal.
Tot morgen allemaal.

• 02 November 2012 - 14:25

Shalis:

hahahah. op de olifant. had niet anders verwacht. trots op jullie. okidoki. jatje